FAQ - Częste pytania
Najczęściej zadawane pytania
OFERTA
1. Jakie rodzaje soczewek oferujecie?
- Wszelkie informacje o ofercie soczewek zajdziecie tutaj.
2. Co otrzymam wraz z zamówieniem?
- Otrzymasz okulary z wybranymi soczewkami, firmowe etui oraz ściereczkę z mikrofibry do czyszczenia okularów.
ZAMÓWIENIE
1. Jakich informacji potrzebuję do zrealizowanie zamówienia na okulary korekcyjne?
- Do realizacji zamówienia na okulary korekcyjne niezbędne jest posiadanie recepty lub informacji o wadzie wzroku. Jeżeli na recepcie nie widnieje rozstaw źrenic, konieczne będzie wykonanie takiego pomiaru. Aby zmierzyć rozstaw:
- Stań przed lustrem i przyłóż linijkę tak, aby środek Twojego nosa znajdował się na "0".
- Spójrz na wprost i odczytaj w milimetrach odległość od środka nosa do środka źrenicy.
- Postępuj analogicznie z drugim okiem.
2. Jak dodać receptę do zamówienia.
- Przy wyborze oprawek masz opcje wyboru "zerówek" oraz "soczewki okularowe". Po wyborze "soczewki okularowe" oraz rodzaju szkieł masz możliwość wgrania zdjęcia z receptą lub odręcznego wpisania danych z recepty.
3. Czy Optykpolski.pl oferuje badanie wzroku?
- Tak, oferujemy badanie wzroku realizowane przez lekarza okulistę w naszym stacjonarnym salonie: ul. Orla 4 lokal 56, 05-091 Ząbki. Wraz z zakupionymi okularami oferujemy darmowe badanie. Cena badanie bez zakupu oprawek wynosi 100 zł. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
DOSTAWA ORAZ ZWROTY
1. Ile wynosi koszt dostawy?
- Dostawa realizowane przez kuriera GSL / InPost jest darmowa na terenie całej Polski. Koszt wysyłki za granice jest uzależniony od cennika Poczty Polskiej.
2. Czy jest możliwa wysyłka za granicę?
- Wysyłka za granice jest możliwa. Koszt wysyłki jest uzależniony od cennika Poczty Polskiej.
3. Czy jest możliwość odbioru osobistego?
- Oczywiście, jeżeli wybrano taką opcje przy zamawianiu. Umożliwiamy odbiór osobisty okularów w naszym salonie optycznym znajdującym się na ul. Orla 4 lokal 56 w Ząbkach pod Warszawą.
4. Czego będę potrzebować, aby odebrać zamówienie w jednym z salonów firmowych?
- Do odbioru okularów będziesz potrzebować jedynie danych na jakie było złożone zamówienie lub potwierdzenie wysłane na wskazany adres email.
5. Czy można zwrócić lub wymienić zamówione okulary?
- Tak, oczywiście jeżeli nie zostały zrealizowane na specjalne zamówienie (czyli z własnymi soczewkami).
- Produkty wykonany na indywidualne zamówienie tzn. z soczewkami o indywidualnych parametrach nie podlegają zwrotu oraz wymianie
- Okulary przeciwsłoneczne możesz wymienić w 30 dni od zakupu.
6. Jak zwrócić lub wymienić zamówione okulary?
- Pobierz formularz zwrotu/wymiany, wypełnij go. Zapakuj oprawki wraz z formularzem i dowodem zakupu i odeślij na adres:
Jeśli tutaj nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie - napisz do nas!
Kontakt: optykpolski.pl@gmail.coml / tel. 608 412 951