FAQ - Częste pytania

Najczęściej zadawane pytania

OFERTA

1. Jakie rodzaje soczewek oferujecie?

  • Wszelkie informacje o ofercie soczewek zajdziecie tutaj

2. Co otrzymam wraz z zamówieniem?

  • Otrzymasz okulary z wybranymi soczewkami, firmowe etui oraz ściereczkę z mikrofibry do czyszczenia okularów.

 

ZAMÓWIENIE

1. Jakich informacji potrzebuję do zrealizowanie zamówienia na okulary korekcyjne?

  • Do realizacji zamówienia na okulary korekcyjne niezbędne jest posiadanie   recepty lub informacji o wadzie wzroku. Jeżeli na recepcie nie widnieje rozstaw   źrenic, konieczne będzie wykonanie takiego pomiaru. Aby zmierzyć rozstaw:

    - Stań przed lustrem i przyłóż linijkę tak, aby środek Twojego nosa znajdował się na "0". 
    - Spójrz na wprost i odczytaj w milimetrach odległość od środka nosa do środka źrenicy. 
    - Postępuj analogicznie z drugim okiem. 

2. Jak dodać receptę do zamówienia.

  • Przy wyborze oprawek masz opcje wyboru "zerówek" oraz "soczewki   okularowe". Po wyborze "soczewki okularowe" oraz rodzaju szkieł masz   możliwość wgrania zdjęcia z receptą lub odręcznego wpisania danych z   recepty. 

3. Czy Optykpolski.pl oferuje badanie wzroku? 

  • Tak, oferujemy badanie wzroku realizowane przez lekarza okulistę w naszym stacjonarnym salonie: ul. Orla 4 lokal 56, 05-091 Ząbki. Wraz z zakupionymi okularami oferujemy darmowe badanie. Cena badanie bez zakupu oprawek wynosi 100 zł. Więcej informacji znajdziesz tutaj.  

 

 DOSTAWA ORAZ ZWROTY

1.  Ile wynosi koszt dostawy?

  • Dostawa realizowane przez kuriera GSL / InPost jest darmowa na terenie całej Polski. Koszt wysyłki za granice jest uzależniony od cennika Poczty Polskiej. 

2. Czy jest możliwa wysyłka za granicę?

  • Wysyłka za granice jest możliwa. Koszt wysyłki jest uzależniony od cennika   Poczty Polskiej.

3. Czy jest możliwość odbioru osobistego?

  • Oczywiście, jeżeli wybrano taką opcje przy zamawianiu. Umożliwiamy odbiór osobisty okularów w naszym salonie optycznym znajdującym się na ul. Orla 4 lokal 56 w Ząbkach pod Warszawą.

4. Czego będę potrzebować, aby odebrać zamówienie w jednym z salonów firmowych?

  • Do odbioru okularów będziesz potrzebować jedynie danych na jakie było złożone zamówienie lub potwierdzenie wysłane na wskazany adres email.

5. Czy można zwrócić lub wymienić zamówione okulary?

  • Tak, oczywiście jeżeli nie zostały zrealizowane na specjalne zamówienie   (czyli z własnymi soczewkami).
  • Produkty wykonany na indywidualne zamówienie tzn. z soczewkami o indywidualnych parametrach nie podlegają zwrotu oraz wymianie
  • Okulary przeciwsłoneczne możesz wymienić w 30 dni od zakupu.

6. Jak zwrócić lub wymienić zamówione okulary?

 Optykpolski.pl
 ul. Orla 4 lok. 56
 05-091 ZĄBKI, POLSKA

 

Jeśli tutaj nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie - napisz do nas!

Kontakt: optykpolski.pl@gmail.coml / tel. 608 412 951